[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39094105
pagine viste dal
1 Settembre 2007

forventer at realisere det
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: forventer at realisere det
Inviato: 23-01-2019 2:42:05
Rispondi citando

"... ingen materiel komfort kan svare til luksusen af ??en velegnet, bred-toed, fleksibel helel?s sko. Selvf?lgelig er hemmeligheden, at en god barfodesko g?r det muligt for os at g? naturligt og finde i enkle naturlige ?velser, ikke kun sundhed, men ogs? hygiejne og lykke. Hvis jeg var en eventyr og bedt om at give en gave til mand og kvinde i det tyvende ?rhundrede, ville jeg give dem hver et par modeller sko. "F?r jeg starter dette indl?g, vil jeg bare gerne udtrykke, hvor meget Nike Air VaporMax Womens jeg elsker dette citere! Billedet www.dannywinstanley.co.uk af en skofe g?r mig bare glad. Okay, nu med det. En af de ting, jeg n?d mest om at skrive, min egen bog var at grave igennem gamle b?ger om at k?re. Jeg spiste meget tid p? Google B?ger og l?nte gamle b?ger via interlibrary l?n i h?b om at finde interessante skovle om fodt?j og l?bende form. Jeg opdagede, at meget af det, vi diskuterer nu p? disse omr?der, er blevet diskuteret i b?ger i ganske lang tid. For nogle dage siden fik jeg en besked fra en kollega i Psykologiafdelingen p? mit college (han er ogs? cross- landstr?ner), der tyder p?, at han havde fundet en gammel bog i sin samling, der havde et kapitel, der talte om "fodens sk?nhed". Bogen hedder "Personlighedens fremstilling", og den blev udgivet i 1908. Forfatteren, Bliss Carman, var en canadisk digter, og var Canadas digterpr?parat i Nike Epic React Flyknit Donne begyndelsen af ??1900'erne. Tidligere www.ronbell.co.uk i aften l?ste jeg kapitlet p? foden og var temmelig overrasket over at se referencer til "barfodsko" fra over 100 ?r siden! L?s de f?lgende sider - det er som om de kunne have v?ret plukket direkte fra et hvilket som helst antal blogindl?g skrevet af minimalistiske advokater i l?bet af de sidste par ?r (indlejringen af ??Google B?ger er ret s?d!):
Der er en masse yderligere interessant indhold i kapitlet, og der er et par ekstra kapitler i den bog, jeg planl?gger at l?se ogs? - en om yndefuld bev?gelse og en anden p? dyderne ved at v?re udend?rs. Nogle gange g?r tilbage til disse gamle b?ger virkelig i perspektiv - der er en enkelhed og klarhed i skrivningen, der ofte g?r tabt i mange moderne b?ger. En ting, som denne bog minder os om med s?rlig hensyn til sko, er at d?rligt fodt?j ikke er et moderne www.goulvenbazire.fr problem. Men over 100 ?r senere Nike Air Presto Mensk?mper vi stadig mod for vores foders Nike Air Force 1 Mujer sundhed. Virkelig m?rkeligt, er det ikke? Hvis du vil kigge p? Bliss's bog, er den fulde tekst tilg?ngelig p? Google B?ger (jeg har ogs? integreret hele teksten nederst i dette indl?g). "Den moderne sko med dens t? og h?j h?l kan v?re interessant som en bric-a-brac, da alle menneskelige modearter er interessante dog ekstreme eller bizarre; men dens komparative ubrugelighed, dens mangel p? noget som perfekt egnethed til at im?dekomme de krav, der stilles p? det, g?r det i det v?sentlige en inartistisk opfindelse. S? l?nge det forbliver s? kunstigt i form og s? slemt tilpasset dets krav, kan det aldrig v?re en rigtig smuk fodd?kning. Det er lidt mindre end et instrument for tortur, og vi forventer at realisere det. "" N?r foden frig?res fra sin fashionable bondage, vender den tilbage til den gl?Nike Air Max Classic BW Womens delige tjeneste, som den er dannet Nike Air Max 97 Femme af; og al dens ekstra frihed og motion bringe tilbage sin tabte smidighed, styrke og n?de. Det vokser f?lsomt og mobilt og er tilstr?kkeligt tilpasbart igen og bliver s? igen interessant og smukt med livets sk?nhed. Et visnet medlem, hvis det er h?nd eller fod, kan ikke g?res dejligt ved at v?re indkapslet i dyre f?lder. "
Torna in cima
Profilo
JasperMauldon
Newbie


Registrato: Giu 23, 2020
Messaggi: 8

MessaggioOggetto: Re: forventer at realisere det
Inviato: 05-09-2022 8:40:34
Rispondi citando

Dog food online is a great way to get your dog the nutrients they need, without having to leave home. Whether you need it for a family emergency or just want to save time and money, shopping for dog food online is a great way to do it. so anyone can Buy Online Natural Supplements For Dogs to keep them healthy and fit.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php