[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39790675
pagine viste dal
1 Settembre 2007

det giver en meget mere
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: det giver en meget mere
Inviato: 03-09-2018 2:57:06
Rispondi citando

Hvis du har fulgt mine sko anmeldelser for et stykke tid, vil du vide, at jeg er fan af at k?re i racerlejligheder. Jeg logger de fleste af mine miles ud p? vejene, og jeg har tendens til at lide sko, der er lette, enkle i design og noget prangende udseende - lejligheder tjekker typisk de fleste af disse ?sker. Jeg begyndte at k?re i mere minimalt konstruerede sko tilbage i 2009 .Nike Air Vapormax Womens Derefter eksisterede "minimalistisk" fodt?j som en Nike Air Presto Mens kategori ikke rigtig. Vibram Fivefingers var tilg?ngelige, Vivobarefoot havde et par minimale l?besko, og Nike havde Free, som h?vdede at simulere at k?re barfodet p? gr?s. P? det tidspunkt var et af de mest popul?re l?besko blandt minimalister Mizuno Wave Universe 3. Det var en fantastisk sko - ultra lys, minimal s?l og en rummelig toebox. Det var lidt rosa i farve, n?r det var v?dt, men folk l?b i vandsko, s? du tog hvad du kunne f?. Hurtigt frem i 4 ?r, og den minimale sk?rpille er bl?st forbi. I k?lvandet forlod den en ny niche kategori af fodt?j, hvoraf mange stort set ligner racerflader bygget med en bredere toebox, fladere s?l og kraftigere pris. Det ?rv?rdige Mizuno Universe forbliver stadig, nu i version 5. I l?bet af de Nike Air VaporMax Damen sidste par uger har jeg k?rt i skoen (Disclosure: Nike Air Max 90 MensDet blev leveret gratis af Mizuno til revision), og jeg Nike Air Presto Mens m? sige, at det trumper mange af de minimalistiske sko, der er kommet ud i de sidste par ?r, n?r det kommer til minimalisme. Faktisk er det selvf?lgelig en af ??de bedste ultraminimale sko jeg har k?rt i. Selvom det er kategoriseret som en racing flad, er Mizuno Universe 5 utrolig let. Running Warehouse lister den p? 2.8oz i m?nds st?rrelse 9. Mit par i st?rrelse 10 kommer ind p? 3.1oz. De eneste sko, jeg har, er i sin liga med hensyn til v?gt, er Asics Blazing Fast og New Balance RC5000. Du s?tter det p?, og det f?les som ingenting - man kan n?sten ikke sige, at der er sko p? dine f?dder. Giver at det vejer s? lidt, er alt om skoens konstruktion minimal. Den ?vre er ikke mere end et tyndt, godt ventileret net. Der er virkelig Nike Air Max 2017 Mujer ingen struktur overhovedet til den ?vre bortset Nike Air Max 90 Mens fra en lille fleksibel flig p? bagsiden af ??h?len (formodentlig at forhindre den i at glide ned) - det f?les meget som en sok med en s?l fastgjort. En stor forbedring i forhold til tidligere versioner af Universet er, at Mizuno slog det vinyllignende materiale, der plejede at lineere indersiden af ??ankelkraven. Disse ting ville tygge huden over min Achilles, hvis jeg gik s?sl?s. Kravet i universet 5 er et bl?dt, let polstret stof - det er en velkommen ?ndring, og det forstyrrer ikke min hud (bare k?rt 6 miles s?sl?s umiddelbart inden du skriver dette og ingen problemer med undtagelse af en smule slid fra en s?m ved buen som dukkede op omkring en mil 5). Med hensyn til pasform har Mizuno Universe v?ret popul?rt hos minimalister, fordi det giver en meget mere rummelig pasform Nike Air Max 90 Damen end andre racerlejligheder, som typisk passer ind Adidas NMD Womens foran. Min fornemmelse er, at U5 er mere rummelig end tidligere iterationer af modellen. Forfoden er rent rummelig og skal rumme alle, men de mest padlefodede. Her er et billede, der sammenligner MWU4 (jeg har holdt et nyt par i reserve, det er en klassiker!) Og MWU5 - 5 kan virke lidt bredere i del fordi der er s? lille struktur til den baggy ?vre, men det f?les v?sentligt bredere i forfoden til mig
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php