[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39620367
pagine viste dal
1 Settembre 2007

essere tenuto in prospettiva
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: essere tenuto in prospettiva
Inviato: 22-11-2019 7:28:35
Rispondi citando

Terwijl twee marathons aan twee kusten in twee weken misschien een beetje extreem zijn, maakt Runner's World er zelf een.

Bij de allereerste Runner's World Half Marathon & Festival in oktober, is een optie "Hat Trick" beschikbaar. Om deel te nemen aan deze divisie, moeten lopers alle races voltooien die dat Nike Air Max 90 Homme weekend worden aangeboden - een 5K en 10K op zaterdag, gevolgd door een halve marathon op zondag. Hat Trick-trofee?n worden gegeven op basis van cumulatieve pistooltijden van alle drie races.

Hoewel ze nog steeds afmattend zijn, vinden sommigen deze kortere afstanden misschien een beetje meer benaderbaar.

Het uitvoeren van back-to-back races vereist een zekere tactische voorzichtigheid. Te hard gaan in een race kan je prestaties Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen in een andere in gevaar brengen. Het handhaven van een goede hydratatie en calorisch evenwicht wordt ook steeds kritischer.

Gooi uw elektrolyten vroeg uit balans en uw prestaties zullen in latere fasen worden aangetast. Hetzelfde geldt voor schuren en blaarpreventie. Winnen gaat niet over het voltooien van één race in de snelste tijd, het gaat over het samenvoegen van opeenvolgende sterke shows. Kun je zien dat ik verslaafd ben! Registratie is nu open voor de Runner's World "Hat Trick". Ik zal er zijn, wil je?

De eenvoudigste manier om over de rand te stappen en zoiets te proberen, is door gewoon online te springen en je aan te melden. Nadat u zich heeft geregistreerd, is er geen weg meer terug! Bereid je voor op een reis naar het onbekende, een verkenning van de grenzen van het zelf. Het zal niet gemakkelijk zijn, maar ik denk dat Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer je van elke stap zult genieten ...

Kijk wie er weer aan het rennen is op de stoep. Zoals je nu mag, ben ik altijd ge?nteresseerd in het lopen in nieuwe schoenen. Met de nieuwste boom in hardloopuitrusting zijn de opties voor hardloopschoenen overvloedig. Ik ben geneigd vrij consistent te blijven in wat er aan mijn voeten ligt, maar ik kijk al een tijdje naar dit merk.

Gelukkig zag Saucony mijn ogen naar hun lijn kijken en werd mij gevraagd een voorbeeld te bekijken van de onlangs uitgebrachte Saucony ProGrid Guide 6, de vlaggenschipschoen van het merk. Ik loop er ongeveer een week in en was vereerd om ze voor de releasedatum in te lopen.

Om ze uit te testen, ging ik een paar lunchruns, of RUNch, op een behoorlijk vlak terrein om te controleren of ze goed pasten en ik voelde me comfortabel erin. CONTROLEREN.

Ik besloot toen om Nike Internationalist Hombre ze voor een uitdaging aan te gaan. Een op en neer Californi? ... Street.

Voor degenen die niet bekend zijn met San Francisco, het is heuvelachtig. Er is met name één straat redelijk bekend om zijn uitzicht en steile klim: California Street. Het is in de binnenstad, maar op verschillende punten kun je talloze bezienswaardigheden van San Francisco zien, waaronder de Bay Bridge, Transamerica Pyramd, Cable Cars, Chinatown, Coit Tower en helemaal tot aan het water bij Alcatraz en Fisherman's Wharf.

De nieuwste editie van onze vlaggenschip komt met een pasvorm en rijdt nog meer afgestemd op de behoeften van hardlopers die stabiliteit zoeken in een dagelijkse trainingsschoen. Een nieuwe zool heeft driehoekige IBR + -pads ge?ntegreerd met diepere groeven in de voorvoet voor betere flexibiliteit en reactievermogen. Drie onafhankelijk reagerende Nike Cortez Mens pods in het SRC-crashpad zorgen voor een soepele, effici?nte overgang naar de middenvoet, terwijl een middenvoetzadel een nauwsluitende, veilige pasvorm in de bovenkant bevordert. Gewicht: 10,0 oz. Klik hier voor de volledige lijst met updates en technische specificaties.

Zoals ik al eerder heb gezegd, heb ik een stabiliteitsschoen nodig voor langere afstanden. Omdat dit een factor is, kan ik gewoon niet in een schoen rennen, het moet de stabiliteit hebben en mijn voeten ondersteunen om uren hardlopen te kunnen doorstaan.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php