[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39818802
pagine viste dal
1 Settembre 2007

dder kun ondt i den
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: dder kun ondt i den
Inviato: 25-02-2019 8:12:30
Rispondi citando

Jeg m? indr?mme, at jeg er lidt sl?et af adidas Hagio. Det er letv?gtsfarvet, farvestr?lende og meget rummeligt til en road racing flad. Jeg har fundet mig selv at v?lge at lace det op ofte p? mine seneste l?b, og det har mere end tjent en plet i min regelm?ssige rotation. Jeg har ikke til hensigt at Nike Air Max 95 Femme forbyde det fra mit skabet d?rsko reol n?r som helst snart (det er den limbo, hvor mine gamle sko, jeg ikke er villig til at give v?k, blive sat i ro ...). Som jeg har n?vnt et par gange, mest sammenlignelige sko p? markedet til Hagio er Mizuno Universet. Sidstn?vnte er lettere, lidt mere fleksibel og k?rer lidt t?ttere p? jorden. Universet er imidlertid prissat $ 30 h?jere end Hagio (MSRP = $ 90 for Hagio), og Hagio har lidt mere yders?l, s? holdbarhed kan v?re en smule bedre. Begge er fremragende sko, s? en beslutning mellem dem kommer ned prim?rt til personlig pr?ference. Under alle omst?ndigheder var min f?rste oplevelse med en adidasko overv?ldende positiv, og jeg kan give Hagio et stort godkendelsesstempel. V?gsproblemet er et interessant sp?rgsm?l - jeg kender nogle mennesker, der synes, at det er et problem, og andre der Nike Dunk SB Low Donne ikke g?r det. Jeg vil gerne lade din erfaring v?re din guide - hvis Kinvara fungerer godt, og din form er god, tror jeg Hagio ville nok ikke v?re noget problem. Denne sko har faktisk lidt mere h?ll?fter end Kinvara, men er fastere s? ikke helt som tilgivende. Jeg kender en fyr, der Nike Air Max 2017 Donne er st?rre end dig, der k?rer maraton i Mizuno Universet, s? det er sikkert muligt at v?re p? den tyngre side og k?re godt i en mere minimal sko. Jeg kender ogs? nogle store fyre, der regelm?ssigt k?rer barfodet uden problem. det samme som min Kinvaras m?ske fraktionelt l?sere p? grund af den mindre struktur i den ?vre men meget komfortable. Jeg sprang halvdelen af ??dem efter kun 30 gange at k?re dem ind. Det eneste sp?rgsm?l jeg havde var rundt om hj?rner og lidt mindre p? ned bakker, hvor begge disse situationer s? min fod at bev?ge sig rundt, men Nike Air Max TN Femme uden u?nskede virkninger. Ingen sorte t?er eller noget, jeg tror det er, hvad du f?r for en s?dan minimal sko. Jeg tvinger mig til at k?re i 10k i morgen i mine Kinvarras, fordi Grid 5s har overtaget, og jeg skal holde mine f?dder vant til dem til n?ste maraton. Jeg venter p? Nike Air Vapormax Womens Kinvara 3s at blive udgivet i Australien. Jeg har ogs? l?st om Adidas Rush, kan ikke se dropen over dem hvor som helst? Tak for posten p? Adidas, ikke sikker p?, hvordan jeg savnede dette. Skal have v?ret feriefestiviteter! Jeg vil generelt sige, at dine observationer p? Hagio er idiosynkratiske af Adidas sko. Jeg l?ber i Adios, og de er ogs? en ret stiv sko, f?ler sig t?ttere p? jorden end de faktisk er, er ret lette og ligner en racer mere end en neutral afstandsko, som de er designet til at v?re.Min r?d til alle, der ?nsker at Tag en Adidas sko l?ngere Nike Air Max 95 Femme end 13,1 miles er at pr?ve Adios. Den lille smule ekstra de b?rer i h?len - i forhold til en Saucony-sko som Kinvara eller Gittertype A4 (begge jeg ejer) - jeg finder lidt mere beskyttende p? kalve og led efter 15 miles som kroppen begynder at tr?tte og k?rer form lider. de er Nike Air Vapormax Femme nok den stiveste sko jeg ejer, hvilket er typisk for mange adidas sko. Af den grund finder jeg dem gode til speedwork og 5k racing (slidte dem i mine sidste to), men ikke s? stor som en daglig tr?ner eller distance sko. Jeg er en stor fan af Saucony A5 for sidstn?vnte. Som du siger, er Mizuno Universe en fantastisk sko, og jeg nyder ogs? New Balance RC1600 - sidstn?vnte er fast og ret stiv, men ikke helt s? h?j som Hagio. Jeg har ikke bevidst fors?gt at vurdere, om Hagio bryder ind med tiden, s? det kan ikke give feedback p? det. Jeg er ikke i l?bende verden, jeg har k?bt nogle nike sko (lunarglide 2), men jeg kan ikke lide f?lelsen i h?lzonen , min fodspor f?lte mig usikker p?, at min h?l var flydende, og min mellemfod begyndte at s?re meget, selv om jeg bare gik rundt i disse sko, s? jeg skiftede til nike lunarflys og samme Nike Air Max 90 Mujer antal problemer kom tilbage, senere fandt jeg disse sko (adidas adizero hagio) p? et rabat salg og til min overraskelse mine f?dder kun ondt i den f?rste halv mil, min gennemsnitshastighed steg meget; jeg var s? sikker p? mine fodspor (jeg elsker disse sko) ogs? jeg fors?gte at ?ge min minimal stil k?rer, og det hjalp mig meget, s? punktet i denne historie, jeg er super glad for denne slags sko og nu jeg t?nker p? at k?be noget spor sko og fors?ger at v?lge mellem nogle inov8 x-talon, salomon fellcross eller ny balance minimus
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php