[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39686613
pagine viste dal
1 Settembre 2007

i deres foretrukne sko
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: i deres foretrukne sko
Inviato: 20-12-2018 8:07:15
Rispondi citando

Selvom du er en overpronator, medmindre det er alvorligt, kan det ikke have noget s? meget. Dr. Benno Nigg, som var en af ??medforfattere af denne unders?gelse, hedder i sin seneste bog, Biomekanik af Sportssko, at: Pronation og supination har l?nge v?ret Adidas Arkyn Mens "farevariablerne", der h?nger over sportsskoforeningen, men deres tid som de vigtigste aspekter af sportskonstruktion er forbi. Pronation er en naturlig bev?gelse af foden, og "overdreven pronation" er et meget sj?ldent f?nomen. Adidas Superstar Damskie Skoudviklere, skoforretninger og l?gecentre b?r ikke v?re for bekymrede over "pronation og supination". I sin bog siger Nigg det ogs? p? baggrund Adidas Deerupt Damskie af hans omfattende unders?gelse af emnet og hans viden om den relevante litteratur: "overpronation, som det forekommer i typiske l?bere, er ikke en kritisk foruds?tning for skader. "Hvis du ikke ved, hvem Benno Nigg er, er han en h?jt respekteret fodt?jsekspert og var en af ??pionererne i udviklingen af ??stabilitetssko i begyndelsen af ??1980'erne. Han har siden forandret sig og blev citeret i Runner's World og sagde f?lgende: "Jeg skubbet tr?kudviklingen s? meget som nogen Nike Air Max 2017 Womens ... Og jeg tager ogs? skylden p? pronation enheder.") Ovenn?vnte oplysninger bidrager til, hvorfor jeg tror at pronationskontrolmodellen af ??skotilpasning skal forsvinde - pronation kan stadig overvejes p? individuel niveau, n?r der opst?r problemer, men det b?r ikke v?re et prim?rt kriterium, hvormed sko er foresl?et til folk i en skohandel. Forts?t Adidas Ultra Boost Damskie afstemt, som jeg planl?gger at f?lge op med et resumé af en nyere unders?gelse, der giver lignende resultater. Hvis du har adgang til en tredem?lle med slow-mo video (ganganalyse), som mange g?r gennem deres lokale l?bende butikker, tror jeg ikke p? denne unders?gelse tilf?jer noget overhovedet. Hvem bekymrer sig om selvvurdering i tre brede kategorier? Og hvis du ikke k?rer barfodet, er det ligegyldigt, hvad din ?ndring i eversion er, n?r du k?rer barfodet. Hvis jeg havde v?ret i denne unders?gelse, ved jeg ikke, at jeg gerne ville have sat mig ind i nogen kategori. Jeg ved ved gang analyse, at min Nike Air Max 270 Damen grad af pronation / ?ndring i eversion er meget forskellig afh?ngigt af skoen, hvordan jeg ville placere en sko i en kategori baseret p? hvad det g?r med min ?ndring i eversion i ganganalyse, passer til tider ikke hvilken kategori sko Nike Air Max 2017 Womens er m?rket til at v?re i (ser simpelthen p? rangorden af ??grad af stabilitet i en sko). Jeg har ikke pr?vet barfodet p? butikens l?beb?nd, selvom jeg antager neutralt, og hvis jeg tager fejl, er det ligegyldigt. Jeg tror ikke, at nogen kan fort?lle, om de overpronerer ved at f?le - de skal se det i et foto eller en video af sig selv, mens de k?rer, uanset om det er et stillbillede (som dit langt h?jre billede) eller i ganganalyse. Baseret p? den tro tror jeg, at folk i unders?gelsen sandsynligvis selv kategoriseres ud fra hvilken slags sko der fungerede godt for dem f?r unders?gelsen - og unders?gelsen Adidas Superstar Womens viser ikke, at de havde fejl, fordi det ikke testede dem i deres foretrukne sko model. I nogle 'neutrale' sko overpresterer jeg meget, nogle gange endda dit h?jre billede, og i andre 'neutrale' sko, overhovedet overpronerer jeg www.matthieugranier.fr mig ikke. Selv i nogle stabilitetssko, overpresterer jeg meget. S? modellen af ??"neutral" sko, som de valgte, ville helt have p?virket mine "shod" -resultater - og unders?gelsens deltagere 'shod' resultater. De stoler p? skokategorien for meget, hvis de mener, at konklusionerne siger meget om l?berenes egen vurdering af pronation eller overpronation.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php