[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39827167
pagine viste dal
1 Settembre 2007

derliknande som
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: derliknande som
Inviato: 25-02-2019 6:18:02
Rispondi citando

Under de senaste 2 ?ren har jag antagligen k?rt i 50 eller fler olika skor, men f?rr?n ingen av dem gjordes av Adidas. Jag blev nyligen fr?gad om det var en s?rskild anledning till varf?r jag undviker varum?rket och det ?rliga svaret var att det inte fanns n?gon anledning, jag hade aldrig haft m?jlighet att prova dem. Jag vet inte om det ?r att Adidas l?parskor verkar vara mer popul?ra utomlands ?n de ?r h?r i USA, men Adidas har aldrig varit ett varum?rke som jag brukar t?nka p? n?r det g?ller l?parskor. F?r n?gra m?nader sedan jag kontaktades oberoende av tv? olika representanter fr?n Adidas, en en skodesigner Nike Air Max 270 Hombre och den andra en kategorichef. De erbj?d mig att skicka ut flera par skor, den f?rsta som jag granskar h?r i det h?r inl?gget (de andra var Adidas Adios 2 och Ultraminimal Adipure Adapt - avsl?jande: alla Nike Air Max 95 Femme tre skor var medieprover tillhandah?llna gratis f?r gransknings?ndam?l).
Jag l?ste f?rst om Adidas Hagio p? Running Warehouse-bloggen f?r flera m?nader sedan, och min f?rsta tanke efter att ha anslutit med folket p? f?retaget var att den h?r skon skulle vara den som troligtvis passar min k?rstil. Jag hade r?tt - det h?r ?r en imponerande sko. L?t oss hoppa direkt in i recensionen ... F?rst och fr?mst, om du ?r bekant med min smak i skor, s? vet du omedelbart att den h?r ?r r?tt upp i min gr?nd. Det ?r en snygg sko, och kanske den ljusaste skor i min samling. Det h?r ?r en sko som kommer att sticka ut i n?gon publik - det g?r Nike Air Vapormax Womens att den ljusa gula f?rgen p? Newton Distance Racer eller Skechers Go Run ser n?stan slumpen i j?mf?relse. Den ?vre detaljeringen ?r v?ldigt snygg och ?verlagren ?r ett gl?nsande syntetiskt material som g?r Nike Air Max 90 Femme att de verkligen skiljer sig fr?n det omgivande n?tet. N?r det g?ller n?tet ?r det gott om det, och skon ?r extremt v?lventilerad, s?rskilt runt toeboxen. Internt ?r passform och k?nsla utm?rkt, ?ven om mitt enda f?rs?k att k?ra suddl?st i dem slutade med flera bl?dande r?a fl?ckar p? mina f?tter . Otroligt, de verkade inte utvecklas medan jag k?rde, men snarare medan jag gick hem med mina barn i slutet av min k?rning. Problemen ?r marginalerna mellan n?tet och tygunderlaget inuti skon (kanterna p? de ljusgula remsorna syns p? tobonen i bilden nedan) - de gnidade toppen av mina stora och sm? t?r och insidan av framsidan av Mina Nike Air Vapormax Femme b?gar ?r att bryta huden. Med tanke p? att du har tunna strumpor har du l?ttat det h?r problemet helt. Innersulan ?r tunn, platt och avtagbar, s? du kan enkelt ta ut den om du vill ha lite mer inre Nike Air Zoom Spiridon Femme volym. En av mina st?rsta bekymmer med traditionella v?gar ?r att de tenderar att vara ganska smala. Jag har aldrig haft mycket tur med Nike-l?genheter, och ?ven om Saucony Grid Type A4 hade potential s? var passformen borta f?r mig, och det har orsakat mig fot- och fotledsproblem vid n?gra tillf?llen. Det enda undantaget har varit Mizuno Universe, som enligt min mening ?r en av de finaste skor p? marknaden (jag har nu MWU4 och kommer att granska det snart). Mizuno Universe ?r superljus och har en gener?st rymlig toebox f?r en platt v?g. Jag tror att jag ?r beredd att s?ga att Mizuno nu har en solid konkurrent i den rymliga v?gen platta kategorin - Hagio har mer ?n tillr?ckligt med utrymme i toboxen f?r mina f?tter. Det k?nns rymligare ?n Saucony Kinvara f?r mig, och ?r ganska j?mf?rbart med Mizuno Universe i passform. F?r ensam Nike Air Span 2 Herren ?r Hagio mellans?la mycket fast och ganska stel. Vanligtvis ?r det en kombination som sl?r mig av, men av n?gon anledning i denna sko verkar kombinationen bara fungera perfekt. Tillverkarens specifikationer f?r Nike Internationalist Femme stapelh?jder ?r 23mm h?l, 17mm framfoot (endast mellansula = 16mm h?l, 9mm framfoot), men skon k?nns ?kligt smalare ?n det f?r mig, och skon verkar aldrig komma i v?gen p? spr?ng. P? grund av solens fasthet ?r markens k?nsla ganska bra, och det grippy yttersula m?nstret under framfoten fungerar bra ut p? v?garna. Med avseende p? vikt kommer Hagio in p? drygt 6oz, s? definitivt i l?tta kategorin, men inte lika fj?derliknande som sub-4oz Mizuno Universe. Det h?r ?r definitivt en sko byggd f?r att springa fort, men min tidiga erfarenhet med dem leder mig att tro att de kan h?lla upp f?r l?ngre avst?ndst?vlingar ocks?. Min Nike Air Max 90 Dames l?ngsta k?rning i dem hittills ?r 8,5 mil, och jag k?nde mig inte ovanlig tr?tthet eller ?mhet. Jag kunde l?tt se att k?ra en halv marathon i dessa skor, och kanske ?verv?ga ett maraton med en riktig m?ngd Nike Air Max 90 Womens acklimatisering.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php