[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39528212
pagine viste dal
1 Settembre 2007

courses sont souvent interrompues
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: courses sont souvent interrompues
Inviato: 27-03-2020 7:34:24
Rispondi citando

Voor de meesten van jullie is de lente er al en met de lente komt het warmer weer, evenals regen en modder. Als je, zoals ik, in een gebied woont dat momenteel begraven ligt onder 4 voet sneeuw terwijl ik dit schrijf, lijkt het lenteweer misschien een wrede grap. De tussenseizoenen of schouderseizoenen kunnen een moeilijke tijd zijn om gemotiveerd te raken Nike Air Max 2017 Womens om erop uit te trekken en de paden te gaan. Het weer is onvoorspelbaar en de conditie van de paden kan zorgen voor een aantal zware hardloopomstandigheden. Hier zijn een paar tips om je stoke hoog te houden, zelfs als het weer geen beslissing kan nemen.

Zoek een paar vrienden die net zo gek zijn als jij.
De grootste reden voor mij om erop uit te trekken is het vinden van een vriend of een groep vrienden om mee te rennen. Ik ben dankbaar dat ik een handvol vrienden heb die met me mee zullen rennen, ongeacht het weer. Rennen in de regen en modder is meestal niet zo motiverend, maar als ik weet dat er een groep vrienden op me wacht, zal ik er zijn, ongeacht het weer.

Als je een race op de kalender hebt, met name een doelrace, kan het in gedachten houden van dat doel een enorme motivator zijn om door de regen / sneeuw / ijzel Nike Tanjun Mujer / modder te blijven trainen. Ik ben een heel doelgericht persoon, dus een plan om te volgen is meestal genoeg om me naar buiten te krijgen. Hoewel ik het nog niet heb geprobeerd, denk ik dat een bestemmingsrace ergens op een warme plek een geweldige manier zou zijn om het landschap te veranderen. Er zijn zoveel geweldige races om uit te kiezen, en elke keer als ik naar foto's van de Hurt 100 of sommige van de andere warme en zonnige locaties kijk, is het bijna genoeg om me te willen aanmelden voor 100 mijl om te ontsnappen aan de een paar dagen koud en bewolkt!

Zoek iets dat je opwindt. Of dat nu een nieuw stuk loopwerk, een nieuwe route of een nieuwe crosstrainingactiviteit is, vind iets waardoor je de deur uit wilt. Jarenlang zei ik dat ik ging leren ski?n, en dit was het jaar dat ik dat eindelijk voor elkaar kreeg. Ik Adidas Zx 750 Donna ben misschien niet de beste persoon op de heuvel, maar er is iets spannends aan het proberen van iets nieuws. Ik ben begonnen met het villen van de heuvel en vervolgens weer naar beneden ski?n, dus het is eigenlijk een ongelooflijke training. Ik hou ook van langlaufen, zij het ook niet zo goed, wat een andere manier is om in de winter te trainen. Het loopt niet, maar het is nog steeds een training en het stelt me ??in staat om mijn mentale toestand te veranderen wanneer ik het gevoel heb dat ik een muur heb geraakt met hardlopen in de winter. Dankzij verschillende winterstormen waardoor we meer dan 1,5 meter verse sneeuw op de berg achterlieten, ga ik nog wekenlang skillen! Aangezien de meesten van jullie niet onder de sneeuw liggen begraven, is het schouderseizoen ook een goed excuus om naar de sportschool te gaan voor wat www.jennifercharity.co.uk krachttraining. Als er niets anders is, is het een pauze van het regenachtige weer en word je sterker als een toegevoegde bonus!

Toen ik terugkeerde naar Columbus Circle, merkte ik dit scherm op dat blijkbaar deel uitmaakte van Bounty's Teacher Wish List-campagne. Volgens onderzoek besteden leraren gemiddeld 462 dollar uit eigen zak aan klasbenodigdheden en leermiddelen, dus verbindt Bounty ouders met leraren door leraren toe te staan ??verlanglijstjes te maken voor hun klaslokalen en ouders om hen te helpen deze te vervullen.

Ik kwam terug van mijn vlucht, liep met Bailey, nam de snelste douche ooit en rende terug naar de metro om Emily en Jenny te ontmoeten voor een stranddag! We namen de metro naar Rockaway Beach on Queens. Er is onlangs over geschreven in de Times en blijkbaar is het een beetje een hipster-toevluchtsoord Adidas Zx Flux Herren geworden.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php