[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39092522
pagine viste dal
1 Settembre 2007

impliceert op zichzelf minder van
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Labi1995
Newbie


Registrato: Mag 07, 2018
Messaggi: 595

MessaggioOggetto: impliceert op zichzelf minder van
Inviato: 30-10-2019 2:59:40
Rispondi citando

Een vijfde en meer praktische Nike Air Max Classic BW Womens regel waar ik in geloof, is dat een minimalistische schoen nooit meer dan $ 100 mag kosten. Het woord minimalistisch impliceert op zichzelf minder van een schoen, en om die reden kan ik niet begrijpen hoe een "uitgeklede" schoen meer moet kosten dan een die vol zit met de zogenaamd "nieuwste en beste" schoentechnologie. Gezien het feit dat veel mensen ge?nteresseerd zijn in minimalistisch hardlopen, maar niet noodzakelijkerwijs klaar zijn om het geld te verdienen voor een paar schoenen die ze misschien niet vaak dragen, welke opties zijn er? Ik zou beweren dat op veel manieren, bijna elk Adidas Ultra Boost Dames groot schoenenbedrijf maakt al minimalistische schoenen in de vorm van puntloze cross-country race-flats. Van de vier criteria die ik hierboven noem, voldoen XC flats bijna perfect aan de eerste 3. Ze zijn meestal erg licht van gewicht, ze hebben www.tamarastein.co.uk een zeer minimale structuur in het bovenwerk en ze hebben meestal slechts een zeer kleine hoeveelheid demping in de hiel. Ik bezit twee paar XC-flats - de Saucony Kilkenny 3 spikeless en de Brooks Mach 11 spikeless, en in beide gevallen is de hiel erg dun. In de Brooks Mach 11 lijkt het met het blote oog dat de hiel misschien iets dunner is dan de voorvoet, en tijdens het lopen en rennen krijg ik een duidelijk gevoel dat mijn voorvoet wordt benadrukt als het gaat om grondcontact (het is een moeilijk gevoel te beschrijven, tenzij je het probeert, het voelt vergelijkbaar met hoe Newton-Nike Air Max Classic BW Femme schoenen voelen). Waar de XC-flats niet precies voldoen aan mijn minimalistische criteria, is hun flexibiliteit - ze hebben meestal een vrij stijve zool (zeker stijver dan de Vibrams of Free's), maar nauwelijks meer dan de meeste meer typische Adidas Ultra Boost Damen hardloopschoenen. het beste ding over langlaufflats is dat ze echt goedkoop zijn als schoenen gaan. De meeste grote schoenenfabrikanten maken ze, en in de meeste gevallen kun je een paar kopen voor minder dan $ 60. Als je overweegt om ze eens te proberen, kan maatvoering een probleem zijn - ze zijn meestal klein en aan de smalle kant. Dat gezegd hebbende, ik heb absoluut geen smalle voeten, en zowel de Saucony Kilkenny 3 als Brooks Mach 11 passen goed bij mijn voet. Ik draag maat 10 in hardloopschoenen en ik moest 1/2 maat groter bestellen in de Saucony's. De Brooks Mach 11 past voor mij Nike Air Max 270 Homme op maat, en is een zeer comfortabele schoen (ik zal in de nabije toekomst een volledige beoordeling van de Brooks Mach 11 doen). Zoals met elke andere meer minimalistische schoen, wil je waarschijnlijk om uzelf een inloopperiode te geven als u www.alanadavies.co.uk besluit een paar XC-flats te proberen. De minimale hoeveelheid demping is merkbaar en kan leiden tot een groter gevoel van impact totdat je pas zich aanpast, en de lage hak betekent dat je waarschijnlijk wat kuitpijn krijgt na je eerste paar runs erin. Als je echter voorzichtigheid en gezond verstand gebruikt, zie ik geen reden waarom je een cross-country raceflat niet in reguliere training kunt opnemen - ik ken zelfs een paar hardlopers die ze bijna uitsluitend gebruiken. op zoek naar een minimalistische hardloopschoen en geen bundel wilt uitgeven om het uit te proberen, raad ik ten zeerste Nike Air Max 270 Mujeraan om een ??XC-flat eens te proberen - zorg er gewoon voor dat je de spikeless versie krijgt, anders doe je niet veel aan asfalt of beton! Ze zijn geweldig. Ik kan mensen waarschuwen die niet gewend zijn om deze op grind te proberen. Toen Nike Air Max 2017 Femme ik voor het eerst naar het land verhuisde, kreeg ik stenen kneuzingen door zelfs zwaar dempende trainers. Nu krijg ik geen stenen kneuzing van grindwegen, zelfs niet als ik een steen sla met de boog van de Shays die alleen wordt beschermd door het gaasbovenwerk. (Ik voel pijn - soms een scherpe pijn, maar het heeft geen aanhoudende effecten.) Ik doe het grootste deel van mijn rennen op grind en dit zijn momenteel mijn favoriete schoen voor dat doel. Op verharde wegen: ik moet opnieuw experimenteren met langere runs op verharde wegen. Over het algemeen doe ik ongeveer 1/3 van mijn hardlopen www.goulvenbazire.fr tijdens de werkweek op het trottoir van en naar het werk. Daar werken ze prima in. Afgelopen lente had ik wat problemen toen ik lange runs op verharde paden met vrienden aan het doen was. Maar deze problemen waren misschien meer te wijten www.aquarillon.fr aan het proberen om de kilometers en / of intensiteit te snel te verhogen dan aan de schoenen. Het kan ook zijn dat ik meer tijd moest doorbrengen met rennen in de Shays voordat ik zulke afstanden op wegen kon lopen.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php