[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39511356
pagine viste dal
1 Settembre 2007

performances qui vous
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
Banning
Newbie


Registrato: Giu 28, 2019
Messaggi: 1426

MessaggioOggetto: performances qui vous
Inviato: 26-03-2020 8:29:11
Rispondi citando

Op hoogte rennen is beslist moeilijker. Als ik voor mijn werk naar zeeniveau ga, Nike Air Pegasus 83 Womens kan ik veel gemakkelijker, sneller en bergop lopen. Ik zou hier graag wat nummers hebben, maar het blijkt dat ze niet heel veel experimenten doen met zwangere dames. Dus neem dit als een voorbeeld van één.

Soms kan een combinatie van een eerste zwangerschap en een sterke kern ervoor zorgen dat je buik niet eerder "knalt". Voor sommigen is dit #pregnancyabs, en voor anderen kan het een tijdje een meer afgeplatte of klonterige bult betekenen. Als ik het derde trimester binnenkom, heb ik het gevoel dat het mijne eindelijk afrondt. (OOK, WIE GEEFT ?!) (Ik doe.) (Soort.)

Ik heb wat anekdotisch bewijs gevonden van atletische vrouwen die iets meer zijn aangekomen dan wat volgens de medische standaard acceptabel is. Hun denkpatroon is dat het lichaam iets meer vet moet aantrekken om een ??gezonde zwangerschap te ondersteunen. Alle supernauwkeurige en behulpzame medische grafieken stellen dat vrouwen die beginnen met een lager gewicht Nike Air Max 90 Damen / BMI wordt aanbevolen om meer te krijgen. Maar we weten allemaal dat gewicht en BMI vaak geen echte indicator zijn van de werkelijke gezondheid, vooral als je het geval hebt van een meer gespierde vrouw. Het zou dus logisch zijn dat hetzelfde advies zou gelden voor een superfit / gespierde vrouw die iets meer zou kunnen wegen dan een traditioneel "magere" vrouw. Alleen geven ze ons dit advies niet ... ze Nike Air Presto Mujer vertellen ons dat we al te veel hebben opgedaan en dat we minder moeten eten en gaan wandelen. Ik zou graag wat fatsoenlijk onderzoek op dit gebied willen vinden, maar ben tot nu toe doorgegaan.

Ik ben dankbaar dat ik niet aan het einde van het spectrum zit, en ik probeer gelukkig te zijn dat ik op de meeste dagen kan uitstappen en bewegen. Terwijl ik steeds meer neig naar hardlopen, kan ik nog steeds een paar dagen per week wandelen. Ik ging deze winter meer dan 40 keer ski?n en schaamde me niet voor een spinles. Ik bouw shit rond het huis, sleep afval naar de plaatselijke vuilnisbelt en doe elke dag push-ups (op mijn Nike Air Vapormax Womens knie?n). En wat betreft die 30 minuten 'aanbevolen wandelen', die verpletter ik routinematig elke dag gewoon door mijn leven te leven. Het is veel minder hardlopen en veel meer 'andere dingen', maar diep van binnen denk ik dat ik weet dat het goed met me gaat.

Dit Nike Air Max 90 Femme is misschien wel de lamste lunch ooit, maar ik ben ook trots op mezelf omdat ik op mijn [bijna kale] koelkast heb geslagen en improviseerde Nike Air Max 720 Femme in plaats van een plek te vinden om een ??broodje te pakken.

Maar waar ben ik het meest enthousiast over? Ik heb net met Coach Marc gepraat en we hebben gesproken met VDOT, een op prestaties gebaseerde VO2-calculator die je helpt racetijden te voorspellen op basis van racetijden uit het verleden.

Op basis van mijn sprint tri-prestaties kan ik volgend weekend blijkbaar een halve marathon van 1:48:40 uitbreken. Hoewel ik daar een beetje aan twijfel, geeft het me de hoop mijn sub-2: 00-doel behoorlijk handig te vernietigen.

Over de sprint tri gesproken, daar ben ik vandaag ook enthousiast over. NYRR heeft eindelijk de resultaten bijgewerkt en de mijne zijn op.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php