[x] Menu Principale

[x] Info Utente
Benvenuto Anonimo

Nickname
Password
(Registrati)

[x] Floating Sarod

[x] Discografia

[x]

[x] Visite

39092095
pagine viste dal
1 Settembre 2007

k installatie van hi?roglyfische gravu
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga
Autore Messaggio
yaya2017
Newbie


Registrato: Lug 12, 2018
Messaggi: 399

MessaggioOggetto: k installatie van hi?roglyfische gravu
Inviato: 22-11-2019 5:17:48
Rispondi citando

"Sinds ik als kind hiphop tegenkwam, heeft AF1 een betekenis die groter is dan alleen schoenen", Nike Air Max TN Femme zegt G-DRAGON. Een externe riem voegt stabiliteit toe, maar doet geen afbreuk aan snelheid. Kortom, het is alsof je van een Nike Air Vapormax Womens gewone scharnierende deur naar een meeuw gaat. Dagelijkse problemen terwijl je er fantastisch futuristisch uitziet. www.palmyreroigt.fr 21 november 2019 - South Central LA-kunstenaar Lauren Halsey weet wat het betekent om met Nike Air Max 95 Femme authenticiteit te cre?ren. Halsey wordt geprezen in haar gemeenschap voor het combineren van Nike Air Max 90 Donne levendige elementen van gevonden, gefabriceerde en handgemaakte objecten uit de hele stad om dicht gestructureerde installaties en monumenten te Nike Air Max 95 Homme bouwen. Haar sculpturen zijn gegraveerd met sentimenten uit de LA-gemeenschap, gericht op het authentiek en po?tisch herschrijven van het verhaal op zowel een lokaal als een mondiaal podium.

Halsey en haar kunstwerken zijn ook inspiratie voor de nieuwste Los Angeles-specifieke Adidas ZX Flux Femme Air Force 1, de AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Gebruikmakend van de kenmerkende stijl van Halsey, die diep geworteld is in de South Central-buurt waarin ze opgroeide, funkateert Nike Air Max 90 Femme Bleu ze de binnenzool met een caleidoscoop van visuals, versierd Adidas NMD Femme met rode en groene accenten, verwisselbare riemen en ingeschreven met woorden van liefde. "We www.aadkruiswijk.nl moeten allemaal bewegen , cre?er en handel met de verwaandheid van liefde in ons hart ”, zegt Halsey. “Liefde betekent familie. Het betekent mijn vrienden. Het betekent mijn vriendin. Wanneer ik werk en wanneer ik bouw, denk ik na over wie ik kan betrekken, zodat de projecten van begin tot eind rond liefde zijn gericht. ”De AF1 - ALL FOR 1 - LA brengt 7 december uit op nike.com, SNKRS en bij geselecteerde retailers in Los Adidas ZX 700 Femme Angeles.

De schoen remixt de Triple Black High tot een ode aan Los Angeles Nike Air Max 95 Femme en viert degenen die gemeenschap cultiveren door creativiteit. Ge?nspireerd door kleuren, vertrouwd typografisch ontwerp en iconische posters in de stad, is de Adidas ZX 750 Womens collectie van Halsey een visueel en tastbaar verhaal van South Central LA. Het tonglabel Adidas Superstar Femme van de schoen is ingeweven met bloktekst Nike Internationalist Femme trouw aan posters die al tientallen jaren in de stad Adidas NMD Donne worden gezien, de inlegzool heeft een collage van South LA-etalages en het beschikt over dubrae met handgeschreven zeefdruk in lettertype vergelijkbaar met Halsey's Hieroglyph Crenshaw-project - een publiek installatie van hi?roglyfische gravures waarmee gemeenschappen in South Central LA hun eigen verhalen kunnen schrijven.
Torna in cima
Profilo
Mostra prima i messaggi di:   
Nuovo Topic   Rispondi   Pagina Stampabile    Indice del forumNadaYoga Tutti i fusi orari sono GMT
Pagina 1 di 1


Vai a:  
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Non puoi allegare file in questo forum
Non puoi scaricare il file da questo forum



© 2016 Riccardo Misto - Nada Yoga Musictherapy - P.I.04622290288
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy
includes/cmsinit.incincludes/functions/language.php